maanantai 28. maaliskuuta 2011

Naked ja ylpeä siitä

Tein viimeviikolla chicagolaisen koulureissun ohessa pikavisiitin Helsinkiin. Helsingissä tein huomion, että olen totaalisesti tippunut kärryiltä, voi jävla pönde Käläviä! Helsinkiläisille ystävilleni syntyy lapsia, he pariutuvat, etenevät urallaan ja perustavat designkauppoja. Minä en ole paikalla todistamassa mitään näistä tapahtumista. Käyn vain välillä etelässä sivistämässä itseäni, jotta voin taas pudota kelkasta.

Yksi reissun kohokohdista oli yllärivisiitti ystäväni ja entisen kämppikseni Noran uuteen kauppaan. Tämä rohkea nainen perusti Naked -nimisen kauniin designmyymälän parisen viikkoa sitten Punavuoreen Iso Roballe. Nakedissa myydään nuorten suunnittelijoiden tekemiä koruja ja vaatteita. Taidetta taisi myös olla saatavilla.

Minä annoin kodin You Complete Me: n sulkakorulle, joka huusi nimeäni kaupan pöydällä.



Nora lupasi raahata Nakediin sohvan, laittaa kahvinkeittimen seinään ja keväämmällä avata terassin liikkeen ulkopuolelle. Hyvä asiakas saattaa kahvin ja kauniiden asioiden lisäksi saada myös halin. Minä olin onnekas ja sain viisi.

Menkää ja auttakaa tämä ihana nainen yrittäjyyden alkuun! Osoite on Iso Roobertinkatu 42, Helsinki.
Tässä vielä linkki Nakedin sivuille: http://www.nakedhelsinki.com/
Ja nykyään kaikesta voi tykätä myös facebookissa: naks naks.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti